Wednesday, May 11, 2011

WONDERFUL DAY WITH WONDERFUL PEOPLE

Satu hari yang indah pasti akan bermula dengan perkara yang perit. Kenapa saya cakap camtu. Ok, pagi2 lagi dah kena keluar rumah sebab nak jumpa korang punya pasal. Sesat dekat lrt titiwangsa, salah naik train, jatuh tangga depan masjid jamek. Ok, semua tu tak kelakar. boleh pulak salah naik train nak pegi sentul. Takde la lama sangat dah tak naik train tu. Haish.. Malu la jugak masa jatuh tangga tu, tapu muka buat2 cool je. Haha.


Ok, bila semua kesusahan berjaya diharungi dengan tabah, muncul satu saat yang indah. Bila dah jumpa semua orang, malu, penat, panas, lapar semua hilang. Haha! Jumpa cikgu sekolah, Pn Salina, Pn Zaidah dengan Pn Rainah. Sebenarnya ada lagi dua tiga cikgu, tapi tak banyak cakap sangat.
Pn. Salina cakap-Haah, awak masa puteri islam pun suka menangis. Dengan seronoknya menyokong statement Pn. Zaidah.
Pn. Zaidah cakap-Eh, munirah ni yang suka nangis dulu ek? Eh, awak dah berisi sikit la. Ok, banyak statement2 yang agak memalukan disitu. Haha.
Pn. Rainah cakap-Eh, haritu saya ada jumpa mak awak, masa kursus dekat Port Dickson. Dalam hati saya cakap 'cikgu kenal mak saya ke?' ok, pelik sekali.
Rindu zaman persekolahan dekat MGS. Urrmmmm...

Ok, dekat sekolah dah habis. Next stop, dekat Mid Valley.
Event for today:-
1. Bowling
2. Movieee

Ok, boling dulu. Boleh la tahan, tak menang dan tak kalah. Haha! 2 spare, no strike. HAHA. Next, MOVIE!!! Masabeli tiket, tak rasa lagi, bila masuk dalam panggung ....... THAI? First time tengok filem thai dekat panggung. Terkesima sebentar kami disitu. Dalam hati cakap 'kita dah salah masuk ke ni??' 'eh, movie tak habis ke?' 'asal cakap thai?' Macam tu la cakap dalam hati. Boleh tahan la, 4 bintang saya bagi! Tapi ending? aduii..sebab tu tak dapat 5 bintang. HAHA!

Habis movie, makan! Time yang paling best bagi saya! Lapar sangat2. KFC pun jadilah. Oh, saya balik dengan kakak saya. Dia dari melaka, dah dekat 3 bulan saya tak jumpa dia. RINDU~~

Thats all from me. Thank you for reading!


Terima kasih untuk hari yang indah.

p/s: kakak saya balik sehari sebelum birthday dia! haha

1 comments:

siti khadijah tugiman said...

you're wonderful too ~
thank you ye . ! :)

Post a Comment