Wednesday, May 18, 2011

Day one : 10 things about me

1. suka makanan

Errmm,, saya tak lah suka makan banyak sangat, tapi saya suka tengok makanan yang cantik, yang nampak sedap dan yang menyelerakan. Sebab kita tak tau apa rasa makanan tu, HAHA! sebab tu saya suka makanan. hehe


2. kuat merajuk
Haha! Seriously, memang kuat merajuk gile. Oh, saya jarang tunjuk merajuk dekat orang lain, family saya tau macam mana kalau saya merajuk. Memang tunggang tebalik rumah tu. Haha!


3. mulut bising
Ni lagi hebat. Saya suka bercakap benda2 yang mengarut. Pastu suruh orang dengar, kakak saya akan jadi mangsa keadaan selalunya. Kalau takde orang nak dengar, saya akan jadi seperti no 2. Hehe


4. comel :)
Ok, yang ni saya akui agak perasaan sebab cakap diri sendiri comel kn? Masalah nya, ramai cakap saya comel. SERIOUSLY! Sejak masuk matrik, memang melimpah ruah pujian comel orang bagi dekat saya. Pernah satu hari tu ada orang cakap camni ' mun, kau comel gler lah. aku tak tipu ni'. Ok, fine dia buat saya cuak.. haha


5. tak berapa tinggi
Yeah.. untuk seorang yang mempunyai berat macam saya, tinggi 152cm memang agak rendah. Haha. Rendah gila. Oh, mungkin sebab tu orang cakap saya comel kot.


6. sensitif
Eh, sensitif dengan kuat merajuk tu sama ke uh? Entah la. haha!


7. saya ada tanda lahir dekat kaki
Haha. Yang ni statement paling tak tahan. Ape kait tanda lahir dengan 10 things ni?? haha. Eh, tapikan tak ramai yang ada birthmark dekat kaki kn?? haha. Biarlah..


8. berdarah O positive
Oh yeah! Sape2 yang nak mintak saya derma darah call me ok? Saya dah pernah derma darah sebanyak dua kali. Hehe. Jangan jelous~


9. love kids
Jap2, pahal love kids plak ni. Urmm,,,ye, saya suka budak kecik. BUDAK KECIK je. Bila dah besar, err.. Suka la jugak kot. Kalau anak sendiri, sayang gila2 ah~


10. duit penting bagi saya!
Tak dinafikan, duit memang sangat penting dalam hidup. Family saya yang buat saya sukakan duit. Oh, saya pilih duit dari cinta, sebab cinta tu khayalan je dan menghabiskan duit. Tapi duit takkan menghabiskan cinta. Betul tak??

p/s: penat oh buat benda ni.. tak sabar nak buat day two esok!! *padahal cakap stress td

1 comments:

siti khadijah tugiman said...

hai si comel yg tk cukup tinggi ! hahaha :)

Post a Comment