Monday, May 9, 2011

Ok, mari buat entri baru. Banyak nak dicoret malam ni. Saya nak mula dengan apa yang saya buat dekat rumah. Ternyata sape2 pun kalau dapat cuti 5 bulan, mesti aktiviti tidur paling topkan? Yeah! saya suka tidur. Tapi saya tak suka tidur malam, sebaliknya tidur siang lagi menarik. Haha. Betul la, cuba buat sekali.


Oh seterusnya. Makan! WOAH! Aktiviti paling menarik seumur hidup. Ye, nikmat yang paling saya syukur ialah dapat menikmati keenakan makanan. Betul, sedap. Sekarang pun dah rasa lapar bila cakap pasal makanan. Hahaha. Oh, askrem sedap! Hari tu saya makan keropok lekor dengan lemonade.. hehe. Sedap!

Online? Tak dinafikan yang saya banyak luangkan masa depan laptop. Ni la salah satunya. Tapi saya prefer main game kalau online, takde la bosan sangat. Urmm, saya suka bukak kedai jugak, penuhkan stok kedai, upgrade kedai. Oh, yang ni saya bercakap tentang My Shop, game dekat facebook. Hahaha. Menarik, nanti saya upload gambar kedai2 saya ye.

Ada lagi satu, saya suka tutup lmpu bilik adik saya pastu selimutkan dorang. Haha. Kakak yang comel dan baik hati.

Oh, esok nak keluar dengan besties.. Arghhh, tak sabarr!

1 comments:

AL said...

pergi ph ek? seronoknye!!! jeles :P

Post a Comment