Thursday, May 19, 2011

Day two : 10 things i love

1. nama saya

Saya suka nama sendiri. Nur Munirah Hesan. Simple but meaningful. Nak tau maksud, cari sendiri eh. hehe. Seronok kalau ada orang panggil nama saya. Eh, tiba2 rasa macam bidadari pulak. Ape kait bidadari?? Haha! Munirah.Mun.Ira.munny.uni. hehe. Ok2, bayangkan nanti hubby saya panggil 'mun sayang~' cewah! sweet~


2. family saya
Big and harmony. hehe. Ok, gaduh2 tu biasa je. Seronok bila semua ada dekat rumah. Ye, bila salah sorang pergi asrama, sunyi gila. Sunyi sangat2. Oh, agaknya dorang pun rasa macam tu bila saya takde dekat rumah kan.


3. moneyy!
Hehe,, benda paling penting dalam hidup manusia. Seriously, saya memang suka gila duit. Eh, tapi saya mata duitan yang tak dapat nak bezakan salah dan benar kerana wang. huh? Mengarut ah~ Ye, saya suka duit, tapi bukan duit yang haram.


4. nicholas teo
Woish.. bila la boleh jumpa dia? Ok, saya minat dia sejak darjah 5, eh ke darjah 6? Masa tu dia menang Astro Talent Quest dekat astro WahLaToi. Muka dia selalu keluar dekat buku astro. Bila saya dah besar, dah kaya sikit, saya beli album dia. Album ke-3 rasanya, WANG ZI (prince). Lepas tu saya beli compilation album dia yang ada lagu lama dengan baru. Siap ada dvd sekali.


5. my handphone
Sayang sangat2~ Sony Ericsson K800i. Bape tahun dah pakai, sayang nak tukar. Biarlah orang lain pakai blackberry ke iphone ke smartphone ke c3 ke c4 ke N-series ke.. tapi saya lagi sayang K800i saya.. hehe


6. internet dekat rumah
Yang ni paling saya seronok. Dulu pakai broadband je, boleh guna sorang je dalam satu masa. Bila dah ada unifi segalanya indah~ Nak guna 24 jam pun boleh. Nak tengok movie online pun takde sape nak rebut. Thank you unifi, love u so much!


7. hidup saya
Alhamdulillah saya sukakan hidup saya. Walaupun tidak seindah dalam novel pun, sekurang2 lagi indah dari orang yang hidup dalam kesempitan. Terima kasih Allah, untuk hidup yang cukup indah ini~


8. my birth date
Hehe.. Mak saya cakap masa hari lahir saya means 18 feb 1992 tu, ada ulama' besar datang Malaysia. Saya tak kisah lagi pasal tu, mak saya jugak cakap yang masa tu bulan tengah mengambang cantik~ hehe. Oh, ada satu lagi sebab saya suka tarikh lahir saya, sama dengan changmin :)


9. changmin dbsk
Hehe..kalau jija cassiopeia suka dbsk, saya suka la jugak. Tapi saya PALING suka changmin. Hehe.. kalau nic teo dengan changmin, saya prefer nic teo.

10. my friends
Dari tadika, sampai sekolah rendah kemudian ke sekolah menengah pastu masuk mrsm then sekarang dah habis matrik. Saya rindukan semua kawan2 saya, tak kiralah dari sekolah mana sekali pun. Terima kasih kerana telah menjadi kawan saya.

1 comments:

siti khadijah tugiman said...

choi kang changmin kau nk amik , amik lahh .
yg penting jung yunho hubby ku jgn di curi yea ~ hahaha

Post a Comment