Friday, May 6, 2011

MANUSIA....

Saya sedih masa tulis entri ni. Siapa sangka orag yang cantik tapi boleh keluarkan perkataan2 yang tak elok. Hei, mencarut tu tak cool ok? Kalau nak mencarut kat orang lain boleh terima lagi, ni masalahnya awak mencarut dekat saya ye.

Tolonglah, macam budak kecil je tulis benda2 yang tak elok pastu bagi orang lain baca sebab awak cemburukan seseorang. Sungguh tak masuk akal. Kalau nak ikutkan, saya pun boleh buat macam tu, tapi saya bukanlah orang yang suka2 nak mencarut kat orang lain, walaupun bukan secara berdepan.

Fikirlah balik apa yang awak buat tu betul ke tak. Rugi je muka cantik, tapi mulut... Kadang2 saya rasa menyesal sebab baca blog orang lain. Buat hati sendiri rasa macam tak berguna langsung.. hurrmmm..



p/s: saya tak salahkan awak sebab mencarut semua tu, maaf buat awak terasa.

2 comments:

hawiz said...

sabar2..jgn ikot perasaan...biasa la manusia nie...tak semestinyer muke cantik hati pon cantik kn...

mun hesan said...

ok2,, thnx :)

Post a Comment