Friday, May 20, 2011

Day three : 10 things i hate

1. lipas

Arghh.. geli gile dengan lipas tu. Dah la ada sesungut. Terbang2 pulak tu. Ok, geli sangat2.


2. Takde duit
Hehe.. betul la, sape yang suka kalau takde duit. Susah nak buat pape. Betul la duit tu penting kot. Benci ah kalau takde duit.


3. Lapar
Haaa...ni lagi satu. Benci oh kalau lapar. Tak boleh nak pikir langsung. Tidur jela kalau dah lapar tu. Tapi kan, kalau yang no. 2 tu takde, sama je. Haha.. tak dapat makan jugak!


4. makan sorang2
Oh, bila dah dapat makan pulak, kena makan sorang2. Tak suka gila. Orang yang makan sorang2 merupakan orang yang paling sedih dalam dunia. Sedihkan?? sebab tu saya tak suka makan sorang2, sebab nanti jadi sedih. Rezeki kena dinikmati dengan orang lain. Hehe..

5. tak cukup tidur
Jap, ape kait tak cukup tidur dengan semua ni?? Haha. Ok2, bil tak cukup tidur, takde mood langsung nak buat pape. Malas gila nak pegi kelas, mengadap lecturer. Tapi kalau terlebih tidur lain pulak jadinya. Haha


6. exams
Err.. eh, salah la. Saya suka exam. Cuma tak suka bila keputusan keluar, sebab rasa macam nak terkeluar je jantung. Hehe.


7. studying
Haha.. Sebab tu ah keputusan camtu kan? Takde la benci, cuma malas je. Mak saya cakap, benci tu lagi teruk dari malas. Saya cuma malas nk belajar je. Eh, takde la malas cuma takde mood je. *dah la, alasan je semua tu. hehe


8. internet slow
Ok, yang ni saya benci. Tengah chat sedap2, tiba2 offline. BENCI oh~ Tapi kadang2 bukan internet yang slow, tapi laptop yang hang. Banyak sangat bukak program, sampai laptop jadi gila, dah tak tau nak buat yang mana satu. Hehe


9. someone yang annoying
Takde la benci, cuma tak suka je. Ye ar, sape suka kalau asyik nak menyendeng 24jam. Kalau comel takpe la jugak. Ni pegi tandas pun nak orang teman, amboi, lebih ar tu.


10. hari rabu
Ok, yang ni kelakar. Setiap hari rabu SATU FAMILY saya akan tengok 8tv showdown, serta memaksa saya menonton sekali, dengan paksa rela, saya pun tengok je. Dah la tak paham apa yang dorang buat sebenarnya, pening kot tengok citer tu. Haha. Setiap kali hari rabu saya akan cakap 'alaaa, hari ni rabu. Haish!'.

0 comments:

Post a Comment