Tuesday, April 26, 2011

THE OVER (haha, pelik kot)

Ok, setelah sekian lama (takde la lama sangat) tak update blog, tiba2 rasa macam nak tulis sesuatu hari ni. Saya naktulis pasal cinta sebenarnya, tapi... takde papelah... Pernah tak korang terfikir kenapa orang bercouple? Adakah ianya perhubungan yang baik. Ye, memang betul, perhubungan yang merapatkan hati dua insan. Dua insan yang saling sayang-menyayangi antara satu sama lain.

Memang indah perasan orang yang dilamun cinta, segalanya jadi seronok tapi… bila satu hari cinta tu mulai hilang, semua sayang, kasih, cinta, rindu, dah takde. Saya tidak bercakap tentang diri saya..

Oh, blog. Saya tak menyesal follow blog orang tu, tapi kerana saya baca blog tu, saya tahu kebenarannya. Saya ada tengok satu movie ni, dia ada cakap,

‘there is no choice between love and friendship it’s a package, which is either you get both or you lose both’.

And i choose to lose both. That's would be good for us :)

Oh, tadi saya semak keputusan untuk temuduga kemasukan upu, saya tak mohon satu pun course yang ada temuduga, haha patut la tak dapat bila check. Hahaha!

Oh, saya main game baru. Seronok kot!

That's all for now, thank you for reading.

ps: baru saya tau maksud ps ni Post script. ahaha~


0 comments:

Post a Comment