Wednesday, April 27, 2011

LOVE IS IN THE AIR

Hahahaha. Ok, tajuk tu takde kaitan dengan status saya. Hari ni bangun pagi terus mengadap lappy dengar lagu nicholas teo. Ahhhhh~ i'm in love with you. HAHA. Saya baru tahu yang nicholas teo nyanyi lagu sempurna versi mandarin.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hahaha..saya pernah dengar versi mandarin, tapi tak sangka la yang dia nyanyi lagu tu. Oh, suara dia romantik gila.Currently listen to all Nicholas Teo’s songs. Haha.

Entah tiba2 rasa macam nak dengar semua lagu dia, baru je download satu album dia tadi. Tak payah tanya kenapa tak beli. Ok, sebenarnya nak cakap yang Nicholas teo dah tua. Waaaaa! Umur dia 30 kot bulan November ni, aduyai, macam mana nak kawin nih??

Oh, tadi ada orang call saya. Ok, gila excited nk angkat phone, sekali kak aza yang call Tanya macam mana nak extract file yang zipped. HAHAHA. Kecewa kot. Ingatkan Jun yang call nak cakap I ada dekat KL ni, jom keluar date. You nak makan apa? Biar I yang tanggung. Hahaha. harapan jelah.

Cakap pasal Jun, gambar saya dengan dia cantik kot! Menarik, menawan, cun, hot, cute(ok, buek!). Dah, jangan nak mengarutlah, ada yang kena nanti kang. Haha!

yang ni mun dengan jun♥


ok, ini nicholas teo. muka mereka lebih kurangkan??

p/s: tapi jun nampak lagi muda la kan?? haha

2 comments:

Anonymous said...

xsme pun mun...haha...

mun hesan said...

hei, sme la wanie chan!

Post a Comment