Wednesday, February 2, 2011

NO NOTHING!! HA-HA

Baiklah, lepas ni tak boleh nak tulis2 benda2 yang private kt sini. Hahaha. Tak payah la nak tau sebabnya. Ok, kita teruskan. Saya sedih, rasa macam tak cukup kasih saying. Sedih sangat2. Bilabalik rumah, mak, ayah, kakak, semua sibuk dengan kerja la, meeting la. Bila dekat kolej pulak, masuk bilik, roommate buat muka, classmate pulak, sikit2 nak merajuk. Adoyai. I need love. Haha.

Oh, tadi ada baca artikel pasal bersin (yela, sebab setiap kali saya bersin, mesti cukup 3 kali) ada hadith mengatakan bahawa bersin lebih 3kali tu bawak penyakit. Kiranya, saya buang penyakit tula masa bersih. Haha. Saya sihat! Hahaha.

Oh, lupa. Esok tahun baru cina la. Awak2 kawan cina saya, SELAMAT TAHUN BARU! Haha.


Haaaaa, baru teringat, saya ada banyak assignment yang due data nya minggu depan. Meh tengok list ni:-

Past years chemistry chapter 3,4

Product English

Mind map biology

Tutorial mathematics

Presentation agama

last but not least,

lab report chemistry

Habislah cuti tahun baru cina saya penuh dengan assignment yang bertimbun..


p/s: berat saya tak sampai 50kg. Haha. Bangga.

0 comments:

Post a Comment