Thursday, February 24, 2011

NEWIE...

Oh, saya tukar template design yang baru. Dah bosan la dengan yang lama tu. Nak buat macam mana, manusia memang cepat bosan dengan sesuatu perkara. Macam saya la, dah bosan tengok design yang tu, tu la nak tukar baru nih. heeee~ Ok, sebenarnya saya dah lupa nak tulis apa, tu yang mengarut pasal design lah tah apelah lagi. HAHAHA.


Saya dah ingat! Ok, lupa balik. Mengarut banyak2 dulu lah, nanti idea tu datang la kot. HAHAHA. Pagi tadi saya makan nugget je, tak sempat nak ambil fries. Kecewa la jugak. Takpe la, esok ada banyak lagi boleh makan kn?? HAHA.

Baiklah saya dah ingat! Semalam saya text awak. Mesti awak bengang sebab saya reply message awak sangatlah lambat, kalah kura2 taip message. Yela, nak bua macam mana, aura mengantuk lagi kuat dari aura awak yang memang tak berapa nak hensem tu. Intan dengan roomate dia semua dah nyenyak masuk ke alam mimpi yang pastinya indah. HAHA. So sorry ye awak.

Oh, tadi madam yang ajar kitorang english cakap, nak maju kena ada confident level yang tinggi. Jangan asyik harapkan orang lain je. Jangan jadi parasite. Ambil kesempatan terhadap orang lain, dan musnahkan dia pulak (yang ni madam tak cakap saje2 tambah) heeee~ yang mana membuatkan saya terfikir tentang masa depan saya. Sempat ke saya kawin?? Sempat ke dapat anak?? Ok, ini dah mengarut dah. Cukuplah setakat ni, nanti keluar benda lain pulak. Ada ke orang nak kawin dengan saya? Ok mun, sudah tu mengarutnya. HAHAHA


p/s: sempat ke saya kawin?? hahaha
tak jadilah nak tukar design. heee~

1 comments:

Anonymous said...

mun comel je
haha

Post a Comment