Monday, January 31, 2011

KESEDIHAN YANG TERLAMPAU

Okay, nak mula dari mana? Pasal roommate atau lecturer TERsayang? Takpe, kita mula dengan roommate dulu lah. Sedang orang lain berbahagia bersama roommate tercinta, saya terkapai-kapai nak cari kasih sayang yang hilang dari insan yang tersayang. Hancur luluh hati saya bila dorang semua buat macam tu.

Mungkin saya nampak macam buat tak kesah, tapi dalam hati tak siapa yang tahu. Hati siapa yang tak sedih bila orang menyampah tengok dekat kita, jeling pun tak nak, apatah lagi nak pandang. KORANG tau tak kenapa saya masih duduk dalam bilik ni walaupun dah takde hati kat sini?? Sebab saya sayang sangat2 dekat korang. But its okay, selagi saya mampu, saya akan terus berada di bilik ni (walaupun tak tido kat sini).



Okay, move to next topic. My new lecturer biology lecture. MADAM WAN NORAFIFAH. Namanya semantap orangnya. Dengar pasal keje lecture pun dah macam ape je. Adoyaiii. Itu je kot yang nak bagi tau, tak boleh kutuk banyak2,tak berkat ilmu.. hehe




0 comments:

Post a Comment