Wednesday, February 23, 2011

NO NEW POST

Tiada yang baru. Baru sedar sejak kebelakangan ni asyik tulis benda2 yang mengarut je. Hahaha. Ok, mari masuk topik yang serius. PSPM dah dekat sangat dah nih. Persiapan?? Tidur awal dan bangun lambat! Yeah! Terbaiklah mun! hahaha.

Oh, semalam kan, saya check balik course yang saya mohon untuk ijazah nanti, dan saya rasa memang kena ubah 100% benda tu. Gila ah, takkan nak masuk UMT kot? Tak nak lah! Mengarut, dah la jauh giler! Tu lah pasal, masa isi borang tu main2 lagi, tengok tv la, makan la, tengok movie la. Sekarang baru nak menyesal! PADAN MUKA!

Enough about that. Nak mengarut kejap. Sebenarnya, saya sangat down hari ni. Tak payah la bagitau sebabnya. Rindu nak balik rumah la pulak... Aduyai.. takpe mun, kejap je lagi kat sini. Dah la, tak nak mengarut lagi. Pelik2 je. Eh, tiba2 nak cakap pasal nugget la pulak.

Saya breakfast nugget tiap2 hari. Nyum2. Sedap kot. Ada lagi satu benda.

Yeah! Fries. sedap semuanya!
Saya beli makanan take away je semua. HAHA. Pastu makan depan lecture hall, tak pun dalam lecture hall. Hahaha. Sumpah tak senonoh gila!



p/s: ni lah yang jadi bila saya dah mula mengarut. HAHA

lagi satu, takziah dila. AL-FATIHAH

1 comments:

Anonymous said...

haha...sedap kot!

Post a Comment