Friday, January 14, 2011

WHEN EVERYTHING DOES NOT GO WELL...

Hahaha. I cant stop crying everytime i stepped into my room. you all had hurt my feeling, you wouldnt know how i felt currently. Yelah, bila duduk dekat meja je, dia akan lari ke katil, tak pe lagi macam tu, tp bila terpandang aje muka dia, terus pandang tempat lain. Saya tak kisah kalau tak dapat makanan tu, tapi tolonglah jaga hati dan perasaan orang yang ada dekat sekeliling. Langsung takde rasa hormat, walaupun sesama manusia. ANDA semua akan menyesal dengan kelakuan ini. I'm not that cruel smpai sanggup memalingkan muka terhadap saudara seislam. Bila, pass makanan memang takkan sampai dekat saya.

Sebenci-benci saya, setak suka-tak suka saya, sekurang-nya takdelah sampai nak memalingkan muka. How i'm gonna through all this things. Bayangkanlah kalau roomate buat macam tu. Memang dah takde harapanlah. Kemungkinan besar nak tukar bilik, tapi bila difikirkan balik, saya still sayang dorang semua,tp dorang?? Entahla, tanya la dorang. Saya tak suka rampas sesuatu daripada orang lain, dan saya juga tak suka bila ada orang rampas sesuatu dari saya.



Huaaaa.....
p/s: pakcik yang selalu call saya tu, tolong la berhenti daripada ganggu saya. Jangan sampai saya nak tukar number pulak.

0 comments:

Post a Comment