Friday, June 10, 2011

hurmm...

Bila suatu hari kita dapat banda yang tak pernah kita angankan, indah ke perasaan tu?? Entah la. Tiba2 terasa nak update blog yang nak dekat sebulan tak bersentuh. Sibuk marathon Paradise Ranch, tengok lagu, baca gosip yang mengarut-ngarut, tekanan perasaan, tak boleh tidur malam, ok cukup!


Tak pernah saya bayangkan dapat tawaran masuk USM. Dalam fikiran saya, saya hanya layak masuk universiti yang tak perlukan kelayakan yang tinggi. Entah tiba2, hidup saya berubah setelah dapat tawaran ke USM ni. Mungkin sebab course yang saya mintak tu tak ramai yang nak, mungkin sebab tu saya dapat kot. Result saya takde lah sehebat orang lain, mungkin sekadar layak untuk lulus.

Yeah, lagi stress. Ok, masa pilih sains gunaan tu, tak pernah pikir tapi bila dah dapat, saya confuse. Sains gunaan tu ape? Dah try google pun tak dapat pape. Entah la, saya patut bersukur kan?? Orang yang nak sangat masuk USM tak dapat, tapi yang acuh tak acuh ni tiba2 je dapat. Rezeki.....
kita takkan pernah tau...

p/s: challenge tu saya buat nantilah, tiba2 takde mood.

3 comments:

AL said...

congrats mun! think twice bfore decide. takut nnti menyesal di kemudian hari :)

Kechik Itu Comel said...

tahniah..
dh belajar nnt tahu lh tntg subjek tu..
yg pntg tanam kan minat pd subjek tu..

lilypelangi said...

tahniah awk dpt usm . hope dpt buat yg terbaek k

Post a Comment