Monday, September 27, 2010

HAPPY SWEET 18 SAYANG!!!

Ok, post ini saya tujukan buat buah hati saya yang berada jauh dari sini. beliau kini berada di UiTM Shah Alam mengambil asasi dalam bidang law (ape dalam bm ek?) haha.. kami mempunyai banyak kenangan manis serta pahit sepanjang perhubungan ini.. I would like to wish thank you for all the things that you had done for me.. i love you and i miss u so much. terima kasih sebab pernah satukan DIA dan saya.. terima kasih kerana selalu ada untuk saya..urmmm, one more thing, post ni buat untuk awak seorang saja (sebab awak pernah buat post yang banyak tentang saya).. take a look at these pictures..




dekat jusco ampang, masa birthday thira ty


graduation masa dekat MRSM Pengakalan Hulu


one of our best picture



Reunion tingkatan 5 di Pavillion


Kata2 akhir post ni, Selamat ulangtahun lahir yang ke-18 NUR ASMA HUSNA BT ABD SAMAT~






credit:unknown
















2 comments:

ideologynas said...

aku sedih kau ada blog tak bgtau aku :( dan, aku terharu gila demmm kau buat entry utk aku :(

mun hesan said...

sekalung kemaaafan buat nas trsyg.. aku buat ni sbb lecturer IT yg suh buat.. maaf ye:)

Post a Comment